Abanana, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Najnowsze, Public Relations

Co na śniadanie? Jajecznica doprawiona insightem!

Jaki jest Wasz przepis na udaną współpracę z klientami? My stawiamy na wzajemne zrozumienie, ciągły przepływ idei i ciekawe spotkania, w trakcie których możemy skonfrontować najróżniejsze kwestie związane z prowadzonymi projektami.

Czasami zamykamy się w salach konferencyjnych, gdzie zaglądamy w tabelki i wykresy. Niekiedy wychodzimy jednak poza ramy standardowych spotkań i zapraszamy naszych klientów na śniadanie, w którym udział mogą wziąć także nasi pracownicy.

W miniony piątek mieliśmy okazję zjeść wspólne śniadanie z kolejnym klientem agencji Abanana – firmą Sokołów reprezentowaną przy stole przez Marcina Bałandę i Karolinę Cyburt. Poza pyszną jajecznicą i aromatyczną kawą serwowano nam informacje o pracy Działu Komunikacji w tak dużej, ogólnopolskiej marce.

Karolina i Marcin odpowiadali na pytania przedstawicieli naszych zespołów. Łączą nas ta sama profesja i cel, więc zawodowa dociekliwość podsuwała szereg tematów. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak wygląda wprowadzenie na rynek produktu lokalnego, jak przygotować się i co robić, gdy nadejdzie kryzys wizerunkowy oraz jak przebiega proces przygotowania nowych akcji promocyjnych w firmie.

W zamian postanowiliśmy podzielić się wiedzą z zakresu influencer marketingu. Bartek Dziedzic przedstawił ciekawą prezentację pełną konkretów, te bowiem najlepiej i wiarygodnie ilustrują marketingowe przedsięwzięcia. Przykłady porywających akcji reklamowych z udziałem influencerów wzbudziły duże zainteresowanie, zwłaszcza że  Bartek próbował również dowieść, iż sprzedaż i ruch nie są najważniejszymi wskaźnikami KPI, na które powinno się zwrócić uwagę podczas akcji specjalnych, w jakie angażuje się ambasadorów marki.

Mamy nadzieję, że już wkrótce spotkamy się z kolejnym klientem, który zacznie dzień od porządnej dawki wiedzy i smakowitego śniadania z nami.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL