Przesyt komunikatów reklamowych, z którymi mamy styczność codziennie praktycznie w każdym miejscu sprawia, że większość osób zupełnie nie zwraca już na nie uwagi. Powoduje to bardzo duże obniżenie skuteczności tradycyjnych reklam umieszczanych w przeznaczonych specjalnie do tego celu miejscach (niezależnie czy jest to reklama tradycyjna czy internetowa). Nowym sposobem na docieranie do grupy docelowej, który jest dużo bardziej skuteczny jest tak zwany content marketing. Polega on na dostarczaniu grupie docelowej wartościowych, potrzebnych treści, które nie zawierają w sobie bezpośredniej reklamy produktu. Użytkownicy korzystają z tych treści i wyrabiają sobie dobrą opinię o marce dzięki temu, że odpowiada ona na ich potrzeby.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL