Artykuły, Ciekawostki branżowe, Media społecznościowe, Social media, Z przymrużeniem oka

Crème de la News #2

Cześć! Nie dość, że sam w sobie piątek wywołuje uśmiech na wielu twarzach, to na dodatek dziś świętujemy razem z Paniami! Nie pozostało nam nic innego jak płci pięknej życzyć, aby Ich Dzień Kobiet trwał cały rok, a przy okazji zaprosić wszystkich do lektury!

Żabka Jush + Delivery Couple

W drugi odcinek CDLN wjeżdżamy (i to dosłownie) z Żabką i jej samojezdnym robotem – Darjushem. Dostarcza on produkty na terenie Warszawy i jest to kolejne testowane rozwiązanie po zeszłorocznych dostawach dronem. Robot poruszający się z maksymalną prędkością do 20 km/h jest w stanie dostarczyć zakupy w promieniu do 2 km. 

– Autonomiczne pojazdy to jedno z tych innowacyjnych rozwiązań, które w przyszłości mogą zrewolucjonizować i usprawnić proces dostarczania zakupów. Dostawa na niewielkie dystanse jest właśnie jednym z tych scenariuszy, który jest idealny do ich wykorzystania. W miarę postępu technologicznego samojezdne roboty będą odgrywać coraz większą rolę w realizacji zamówień, a ich widok stanie się powszechny – twierdzi Sergiy Lebedyn z Delivery Couple.

Konstrukcja robota autorstwa Delivery Couple została zaprojektowana tak, żeby zapobiec przypadkowemu przewróceniu się, a jedno naładowanie ma wystarczyć mu na cały dzień pracy.

To co, może jakieś testy w Krakowie?

@jush.pl Przedstawiamy Wam robota Darjusha! 🤖 Z jego udziałem zrobiliśmy małą grę miejską z nagrodami – zobaczcie efekty! A z kodem Darjush masz -30% zniżki w apce Żabka Jush ✨ #darjush #wszystkonajush #jushpl ♬ Groovy 70’s Funk(976365) – Suzu Sound

Francuski Krajowe Stowarzyszenie Otyłych zwiększa świadomość na temat otyłości

W ubiegły poniedziałek (4.03) obchodziliśmy Światowy Dzień Walki z Otyłością. Z tej okazji CNAO – Francuskie Krajowe Stowarzyszenie Otyłych chcą zwiększyć świadomość nie tylko na temat otyłości, ale także dodatkowego ciężaru, z którym muszą mierzyć się osoby otyłe, czyli z fatfobią. Jest ona niczym innym jak niechęcią, stygmatyzacją i agresją wobec osób z otyłością i nadwagą. Jej konsekwencjami mogą być m.in. utrata poczucia własnej wartości, zwiększone ryzyko depresji, izolacja społeczna, wycofywanie się młodzieży z życia szkolnego czy zwiększone ryzyko zaburzeń odżywiania. Co ważne, fatfobia może również doprowadzić do zniechęcenia osób cierpiących na otyłość do podjęcia leczenia, a z punktu medycznego otyłość jest chorobą przewlekłą.

Chcąc zwrócić uwagę na zjawisko fatfobii oraz zwiększyć świadomość choroby przygotowano kampanię pro bono promowaną hasłem „Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów”.

W ramach działań powstały trzy fotografie wykonane przez Pascala Boudeta. Na grafikach pokazano twarze, ciała oraz słowa osób, które na co dzień są pomijane lub źle traktowane przez społeczeństwo. Każdy z bohaterów wzywa do życzliwości.

Kręć kilometry z Decathlonem

Decathlon startuje z roweroterapią i zachęca Polaków do codziennego kręcenia kilometrów. Autorskie pojęcie „roweroterapii” oznacza codzienną jazdę na rowerze, dzięki której utrzymamy dobrą formę psychiczną i fizyczną, co udowadniają przeprowadzone badania naukowe.

Decathlon wychodzi więc z inicjatywą i przedstawia jazdę na rowerze jako nowy rodzaj terapii, skutecznie zapobiegającej problemom ze zdrowiem – roweroterapię. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali zawodowi lekarze i specjaliści w różnych obszarach, m.in. kardiologii, fizjoterapii czy psychologii, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią dowody, że rower skutecznie pomaga w zapobieganiu występowania wielu chorób fizycznych i psychicznych.

W ramach kampanii stworzona została dedykowana przestrzeń w portalu Medonet, gdzie odbiorcy mogą zapoznać się ze stworzonymi we współpracy z lekarzami materiałami. Udział w akcji wzięli także znani i lubiani aktorzy – Joanna Jabłczyńska, Tomasz Stockinger oraz Michał Sikorski, z którymi powstały promujące jazdę na rowerze spoty video.

Partnerem akcji jest m.in. Tour de Pologne – największy w Polsce wyścig kolarski, który od lat stara się rozpowszechniać kolarstwo w naszym kraju. Decathlon, we współpracy ze wspomnianym partnerem, zorganizuje w kilku polskich miastach kolarskie eventy, które mają dodatkowo zachęcić odbiorców do aktywności na dwóch kółkach.

Działania wspierają także Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz (wcześniej wspomniany) portal Medonet.

Przekonaliście się, czy mamy Was namawiać na krótką przejażdżkę rowerową?

„Łapki na kierownicę”

Z dwóch kółek przesiadamy się na cztery – wraz z początkiem marca wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej akcji „Łapki na kierownicę”, prowadzonej przez polską Policję, a także firmę Neptis, będącej operatorem aplikacji Yanosik, oraz firmę Screen Network.

Cel projektu jest jasny – zmiana podejścia kierowców do korzystania z telefonów w trakcie jazdy, aby zmniejszyć liczbę wypadków.

W ramach akcji użytkownikom aplikacji Yanosik udostępniane są materiały edukacyjne w formie quizu, które dotyczą konsekwencji używania telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu podczas prowadzenia pojazdu. Osoby, które zaznaczyły bezbłędne odpowiedzi, otrzymają Certyfikat Odpowiedzialnego Kierowcy. W zeszłorocznej edycji akcji 59 tys. kierowców wzięło udział w quizie, z czego 42 tys. go zdało, a 11 tys. podzieliło się swoim certyfikatem w mediach społecznościowych.

Pamiętajcie, bezpieczeństwo na drodze jest najważniejsze!

Team Kielecki, Winiary czy…?

Zbliżają się Święta Wielkanocne, więc niczym bumerang wraca do nas odwieczny konflikt „Winiary vs. Kielecki”. W tym roku pierwszy swoje kampanijne działa wytacza najważniejszy produkt WSP „Społem”, reklamując się hasłem „Tradycyjnie doskonały!” 

W nowym, spocie firma prezentuje rzemieślniczy charakter wytwórstwa, bazującego wyłącznie na zaledwie kilku niezbędnych składnikach. Podkreślono w nim także niezmienny smak, który towarzyszy Polakom od pokoleń – na co dzień, i od święta.

– W filmie promocyjnym nawiązujemy do historii zakładu, prezentując m.in. jedną z pierwszych etykiet Majonezu Kieleckiego. Mało kto wie, że to właśnie on wyznaczył drogę innym tego typu wyrobom w naszym kraju. Receptura Majonezu Kieleckiego była podwaliną Polskiej Normy Majonezu – mówi prezes zarządu WSP „Społem” Adam Jamróz.

A który majonez jest Waszym faworytem? My klasycznie i na przekór – naszym zwycięzcom jest majonez napoleoński Mosso

 

Dziękujemy za uwagę i gorąco polecamy, aby rozpocząć świętowanie – jeśli nie Dnia Kobiet to weekendu! Widzimy się za tydzień!

Źródła:

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x