Doświadczenia, Pozycjonowanie

Doświadczalne pozycjonowanie cz. 2.

Pozycjonowanie strony www.eura7.com w google.pl dla frazy kluczowej „agencja interaktywna” trwa nadal. W pierwszej części naszego doświadczenia do kilku portali ogłoszeniowych dodaliśmy informację z podlinkowaną frazą kluczową. Postanowiliśmy także pomóc sobie serwisem do automatycznego dodawania linków, który w ciągu dwóch tygodni utworzył za nas ponad 400 linków :). W efekcie z miejsca 27 przeskoczyliśmy na 18.

Dzisiaj dokonaliśmy jeszcze jednego zabiegu. Dotychczasowa treść znacznika title brzmiała: „Tworzenie Stron www, Projektowanie Stron www, Kraków, Warszawa”. Dzisiaj zmieniliśmy ją na: „Agencja Interaktywna – tworzenie i projektowanie stron www, Warszawa, Kraków”.

Według specjalistów prowadzących serwis SEOmoz.org użycie słowa kluczowego w temacie strony ma duży wpływ na jej pozycjonowanie. Jeżeli mógłbyś zrobić tylko jedną zmianę w swojej stronie w celu jej optymalizacji, stwórz dobry tytuł. – komentuje Christine Churchill, prezes amerykańskiej firmy KeyRelevance.

Czy to da efekt? Dowiemy się o tym w trzeciej części doświadczalnego pozycjonowania.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL