Abanana prowadzi dla firm i marek działania z zakresu public relations w Internecie. Usługi te obejmują: * opracowanie strategii komunikacji internetowej firmy lub marki, * koncepcję oraz przygotowanie instrumentów komunikacji, służących do realizacji celów strategicznych oraz zarządzania reputacją marki lub firmy, * prowadzenie oraz bieżącą optymalizację działań z zakresu: internet media relations, social media communication, content marketing, interactive events, * analizy oraz dokumentację reputacji marek i firm w Internecie, * PR kryzysowy, ochronę reputacji marki lub firmy 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL