Kampanie reklamowe, Najnowsze, Nowinki techniczne, Technologie

Elon Musk plusuje u miłośników zwierząt

Tesla kolejny raz udowadnia, że wyróżnia się na tle innych producentów – w tym przypadku tym, że pomyślała również o pasażerach w postaci zwierząt. W najnowszej aktualizacji oprogramowania do swoich samochodów uwzględnia nowe wtyczki, a w tym – Dog mode.

Aktywuje się go jednym przyciskiem, a zapewnia on kontrolę nad temperaturą wewnątrz samochodu i reguluje ją do bezpiecznej wartości niezależnie od pory roku. Ponadto wyświetla na dużym panelu dotykowym wewnątrz auta informację o tym, że pies zamknięty w samochodzie ma odpowiednie warunki oraz że właściciel zaraz wróci – to dla tych, którzy rozważaliby wybijanie szyby w celu ratowania czworonoga.

Kolejne udogodnienie to Sentry mode – tryb strażnika – który po uaktywnieniu spowoduje, że zaparkowany i zamknięty samochód będzie pilnował sam siebie. Zewnętrzne kamery będą cały czas monitorowały przestrzeń wokół auta, a kiedy wykryją nawet najmniejszy ruch czy dotyk, np. osobę opierającą się o maskę, system przejdzie w tryb gotowości, wyświetli powiadomienie na panelu dotykowym i zacznie nagrywać obraz z kamer. W przypadku zagrożenia, np. wybicia szyby, uruchomi “dyskotekę”, której celem będzie odstraszenie potencjalnego włamywacza – ustawi maksymalną jasność deski rozdzielczej, a głośniki zaczną grać muzykę na najwyższej głośności. W przypadku uruchomienia tego ulepszonego alarmu właściciel dostanie komunikat poprzez aplikację mobilną Tesli. Tego “strażnika” również trzeba uruchomić odpowiednim przyciskiem, gdy stwierdzimy, że potrzebne jest dodatkowe zabezpieczenie. Trzeba pamiętać o podpięciu zewnętrznego dysku do portu USB – w przeciwnym razie obraz z kamer się nie zapisze.

Nowa aktualizacja jest już dostępna w modelu 3, wkrótce pojawi się również w modelach S i X wyprodukowanych po sierpniu 2017 roku.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL