Facebook, labber.pl - ogólne

Eura7 o facebookowych aplikacjach w październikowym „Marketingu w praktyce”

W najnowszym numerze miesięcznika „Marketing w praktyce” Kasia Żydek i Edward Skraba z Eura7 piszą o aplikacjach na Facebooku i możliwościach wykorzystania ich jako narzędzi marketingowych. Polecamy lekturę tekstu, którego fragment poniżej.

labber.pl

Minęły już czasy, gdy najważniejszym wskaźnikiem świadczącym o skuteczności działań marketingowych na Facebooku była liczba osób lubiących dany fanpage. Fani, bynajmniej, nie przestali być dla marek ważni. Jednakże, oprócz nich, coraz ważniejsi stają się także znajomi fanów, a nawet znajomi znajomych fanów. Coraz częściej podkreśla się bowiem, że działania marketingowe prowadzone na Facebooku muszą mieć szerszy zasięg i, w związku z tym, docierać nie tylko do fanów marki czy firmy, ale także – co najmniej – do znajomych fanów. W tę filozofię facebookowe aplikacje wpisują się niemalże idealnie.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x