Facebook, Media społecznościowe, Najnowsze

Facebook uruchamia wspólne Stories dla grup i wydarzeń

Facebook wprowadza kolejne nowości! Od teraz użytkownicy grup i wydarzeń będą mogli dodawać swoje treści do historii umieszczonych na tym profilu, treści będą widoczne dla pozostałych członków grupy, a dodatkowo moderowane przez administratorów.

Nowe rozwiązanie może się sprawdzić przede wszystkim podczas wydarzeń sportowych, eventów, targów, ale także na weselach, spotkaniach ze znajomymi i wszędzie tam, gdzie realizowane są różnorodne inicjatywy zespołów.  Co warto wiedzieć: historie oparte na współpracy będą działać jak prywatny hashtag, więc wielu użytkowników może dodawać treści, ale zobaczą je tylko osoby zaangażowane.

Menedżer tego produktu na Facebooku, Connor Hayes, w komunikacie do mediów mówi o nowej funkcji: „Dajemy wielu ludziom możliwość opowiedzenia tej samej historii z wielu różnych perspektyw. Użytkownicy Facebooka zobaczą Stories na stronach wydarzeń i grup, a także na swoich kanałach informacyjnych. Będą mogli publikować posty w wydarzeniach i grupach lub uzyskać możliwość udostępnienia ich w arkuszu udostępniania artykułów Facebook Stories”.

Jak działa nowa funkcja, możecie zobaczyć w poniższym filmie:

Co równie ważne: Facebook usunął Messenger Day. Teraz na Facebooku lub w programie Messenger, w obu aplikacjach, pojawią się 24-godzinne efemeryczne posty. Zsynchronizowane będzie także wyświetlanie, więc nie zobaczycie danej historii w jednej aplikacji, jeśli już ją obejrzeliście w drugiej.

A co Wy sądzicie na ten temat? Nowe funkcje, nowe sposoby komunikacji, nadążacie…?

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL