Eura7, Popularne, Top 5, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

Grupa Eura7 przejmuje udziały w loteryjnym startupie Nofsza

Krakowska Grupa Eura7 zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, startup specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe. Transakcja zakupu 48,7% udziałów opiewa na 116.000 zł.

Nofsza dołącza do portfela marek Grupy Eura7, która od ponad 22 lat realizuje działania z obszaru web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance i programów lojalnościowych.

„Z zespołem spółki Nofsza pracowaliśmy od kilku lat, dostarczając technologię do obsługi zgłoszeń w loteriach promocyjnych i programach bonusowych. Nasze relacje biznesowe, zmieniający się rynek, a przede wszystkim wspólna chęć i możliwość rozwoju sprawiły, że podjęliśmy decyzję o włączeniu Nofszej do naszej grupy. Dzięki temu nie tylko będziemy dostarczać jej technologię, ale znacznie zwiększymy kompetencje, które zaoferujemy naszym klientom i partnerom” – wyjaśnia decyzję o zakupie udziałów Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Adam Czyż, CEO Nofsza dodaje: „Od teraz nasza spółka zyskuje całkowicie nowe możliwości. Do tej pory korzystaliśmy ze wsparcia Grupy Eura7 w sektorze technicznych wdrożeń czy też koncepcji kreatywnych. Dziś, stając się częścią Grupy, mamy zdecydowanie większy potencjał, który pozwala nam realizować jeszcze więcej aktywizacji na najwyższym poziomie. Najbliższe lata będą mocno ukierunkowane na rozwój technologii i wykorzystania nowych mediów w loteriach”.

Spółka Nofsza została założona pod koniec 2020 roku przez Adama Czyża, Lidię Penkalę i Małgorzatę Czubak, którzy poznali się, pracując w Playprint Polska oraz Grzegrzółka&Ko. Przez pierwszy rok działalności Nofsza zrealizowała loterie dla takich firm jak Coca Cola, sieć sklepów Topaz, InterRisk, Designer Outlet oraz dla marek Familijne (Colian), Piątnica, czy Magija.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x