Z życia firmy eura7

IAB update, 16 września 2009 – relacja z imprezy

Tradycyjnie pierwszą część spotkania stanowiły prezentacje. Tym razem ich tematem przewodnim był marketing szeptany w społecznościach i grach internetowych. Ponadto zostały zaprezentowane narzędzia do pomiaru efektywności WOMM. Dziewczyny zwróciły szczególną uwagę na prezentację Pawła Suchockiego, którą szczególnie polecają.

Równie zgodnie (i pozytywnie) wypowiadają się o drugiej, mniej oficjalnej, części imprezy. Ponoć nastąpiła wtedy integracja przedstawicielek i przedstawicieli agencji interaktywnych z marketerami. Dziewczyny nie chciały jednak zdradzić nam więcej szczegółów.

Pewnie w końcu jednak dotrą do nas pocztą pantoflową. Tak jak marketing szeptany stara się dotrzeć do konsumentów.

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

labber.pl

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x