Z życia firmy eura7

InternetBeta 2009, czyli konferencja z prawdziwego zdarzenia

W dniach 23 – 25.09.2009 r., w Rzeszowie odbyła się jedna z najważniejszych konferencji dla branży internetowej w tym roku – InternetBeta 2009. Organizatorzy, a w szczególności Mateusz Tułecki, postawili sobie bardzo wysoko poprzeczkę zarówno pod kątem merytorycznym, jak też organizacyjnym. Jak się później okazało, takie podejście było jednak jak najbardziej uzasadnione.

Program InternetBeta 2009 sugerował, że zarówno Rzeszów, jak i cała branża interaktywna, doczekały się wydarzenia wobec którego trudno jest przejść obojętnie. Lista prelegentów zawierała wiele znanych, nie tylko w Internecie, nazwisk. Wśród nich najjaśniej błyszczała gwiazda Janusza Palikota, który w końcu do Rzeszowa nie dotarł. Żałoby z tego powodu na szczęście nie ogłoszono.

Prezentacje na InternetBeta 2009 pokazały w jak wielowymiarowy sposób można podchodzić do specyfiki i skali zjawiska jakim jest sieć. Internet można więc traktować jak nowy rodzaj LSD, tak jak Ernst-Jan Pfauth, bądź też widzieć w nim przestrzeń dyskursu publicznego, co udowodnili w swoich prezentacjach Albert Hupa oraz Tomasz Sawicki. Można też zarabiać na nim całkiem niezłe pieniądze, co pokazało sporo danych statystycznych, jakie przewijały się w wystąpieniach sporej części prelegentów.

źródło: www.interaktywnie.com

źródło: www.interaktywnie.com

Ogromnym plusem InternetBeta 2009 była atmosfera podczas prezentacji i w kuluarach. Uśmiechnięci ludzie, ciekawe rozmowy i nawet niezła kawa powodowały, że te trzy dni spędzone w Rzeszowie, z pewnością każdy będzie wspominał jak najbardziej pozytywnie. Dokładną relację z imprezy dzień po dniu, znajdziecie na interaktywnie.com oraz na Blipie.

źródło: www.interaktywnie.com

źródło: www.interaktywnie.com

Na koniec wypada złożyć zasłużone gratulacje dla Mateusza Tułeckiego i organizatorów InternetBeta 2009. Wykonaliście kawał solidnej roboty, pokazując, że jak się chce to naprawdę wiele można. Mam nadzieję, że za rok napiszę podobne słowa.

Poniżej prezentacja mojego autorstwa: „Biznes – Nauka – Polityka: co może je łączyć w Internecie?”

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL