Internet ASAP, Najnowsze

Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?

Pytaniom o przyszłość zawsze towarzyszy ciekawość i niepokój. Odpowiedzi szukają także marketerzy i marki na całym świecie. Część z nich przewiduje, że ludzkość zmieni się w ciągu następnych kilkunastu lat bardziej niż w całej dotychczasowej historii.

Czy tak rzeczywiście może być? A może polscy eksperci od marketingu mają inne spostrzeżenia? O tym będziemy mogli się przekonać już we wtorek 29 października o godz. 18.30 w krakowskim klubie The Stage, po raz piąty bowiem odbędzie się Internet ASAP open.

Omer Ilyasli, dyrektor zarządzający w Sentio Education, przewiduje, że w 2030 roku:

  • na całym świecie zniknie ponad 2 miliardy miejsc pracy
  • ponad 50% dzisiejszych firm z listy Fortune 500 przestanie istnieć, głównie z powodu automatyzacji i zmieniających się potrzeb
  • światowa populacja ludzkości wyniesie ok. 9 miliardów
  • 10% transakcji globalnych może opierać się na kryptowalutach
  • 95% ludności będzie miało regularny dostęp do Internetu
  • 50% marek zrezygnuje ze wspierania swoich aplikacji
  • większość  z nas będzie posiadała średnio 13 urządzeń podłączonych do sieci
  • miliard użytkowników będzie kupowało produkty, używając AR (rozszerzonej rzeczywistości).

Swoimi poglądami na marketingową i technologiczną przyszłość podzielą się podczas Internet ASAP open zaproszeni goście, którzy wezmą udział w panelu dyskusyjnym prowadzonym przez redaktora naczelnego Marketingu przy Kawie – Jacka Szlaka. To  prelegenci największych konferencji branżowych w Polsce:

  • Anna Deręgowska-Watza, managing partner Planet Partners
  • Piotr Golczyk, Founder / Marketing Operations Expert MKT OUT, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
  • Łukasz Wala, Digital Manager w Grupie Maspex Wadowice
  • Rahim Blak, CEO click community, Sapiency, CoFounder ☰ edrone
  • Michał Wojas, E-commerce Manager w marce Wojas

Wypowiedzą się także goście występujący przed panelem:

  • Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing
  • Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja
  • Szymon Jan Odolanowski, Influencer Marketing Manager agencji Abanana

Wydarzenie jest darmowe,  można się na nie zapisywać już teraz na Facebooku.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL