Internet ASAP, Najnowsze

Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?

Pytaniom o przyszłość zawsze towarzyszy ciekawość i niepokój. Odpowiedzi szukają także marketerzy i marki na całym świecie. Część z nich przewiduje, że ludzkość zmieni się w ciągu następnych kilkunastu lat bardziej niż w całej dotychczasowej historii.

Czy tak rzeczywiście może być? A może polscy eksperci od marketingu mają inne spostrzeżenia? O tym będziemy mogli się przekonać już we wtorek 29 października o godz. 18.30 w krakowskim klubie The Stage, po raz piąty bowiem odbędzie się Internet ASAP open.

Omer Ilyasli, dyrektor zarządzający w Sentio Education, przewiduje, że w 2030 roku:

  • na całym świecie zniknie ponad 2 miliardy miejsc pracy
  • ponad 50% dzisiejszych firm z listy Fortune 500 przestanie istnieć, głównie z powodu automatyzacji i zmieniających się potrzeb
  • światowa populacja ludzkości wyniesie ok. 9 miliardów
  • 10% transakcji globalnych może opierać się na kryptowalutach
  • 95% ludności będzie miało regularny dostęp do Internetu
  • 50% marek zrezygnuje ze wspierania swoich aplikacji
  • większość  z nas będzie posiadała średnio 13 urządzeń podłączonych do sieci
  • miliard użytkowników będzie kupowało produkty, używając AR (rozszerzonej rzeczywistości).

Swoimi poglądami na marketingową i technologiczną przyszłość podzielą się podczas Internet ASAP open zaproszeni goście, którzy wezmą udział w panelu dyskusyjnym prowadzonym przez redaktora naczelnego Marketingu przy Kawie – Jacka Szlaka. To  prelegenci największych konferencji branżowych w Polsce:

  • Anna Deręgowska-Watza, managing partner Planet Partners
  • Piotr Golczyk, Founder / Marketing Operations Expert MKT OUT, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
  • Łukasz Wala, Digital Manager w Grupie Maspex Wadowice
  • Rahim Blak, CEO click community, Sapiency, CoFounder ☰ edrone
  • Michał Wojas, E-commerce Manager w marce Wojas

Wypowiedzą się także goście występujący przed panelem:

  • Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing
  • Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja
  • Szymon Jan Odolanowski, Influencer Marketing Manager agencji Abanana

Wydarzenie jest darmowe,  można się na nie zapisywać już teraz na Facebooku.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL