Odcinki specjalne, Podcast

Jak COVID-19 zmienił zachowania konsumentów i podcast MLG?

Cześć! Jest nam niezmiernie miło przywitać Was w kolejnej odsłonie naszego podcastu. Dziś rolę gospodarza przejmuje Maks Michalczak – nasz wieloletni PR Manager.  „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa” – powszechnie znane słowa Goethego są też naszą dewizą, więc pragniemy oficjalnie rozpocząć wdrażanie procesu zmian, które będą  nieodłącznym elementem samorozwoju, poszerzania horyzontów i założeń będących podstawą całej grupy Eura7.

Oprócz tematów firmowych, branżowych poruszone zostaną zagadnienia covidowe – porozmawiamy o ewolucji na rynku i wynikających z niej zmian kryteriów wyborów konsumenckich. Zastanowimy się, czy pandemia – paradoksalnie – mogła przysłużyć się niektórym branżom, jaka przyszłość czeka e-commerce, jak bardzo i dlaczego zmienił się statystyczny użytkownik internetu oraz jego nawyki zakupowe od marca ubiegłego roku. Ujawnimy, czy pandemia miała wpływ (i w jakim stopniu) na czas, który spędzamy na grach elektronicznych?

To wszystko analizować będziemy, bazując na Google Trends, badaniach Euromonitor International i KPMG oraz raportach Bazaarvoice, Datareportal („Digital 2021: Poland”), PwC i IAB Polska.

Mamy pytanie również do Was: Czy dostrzegacie zależność pomiędzy rosnącą liczbą ludzi „online”, a wzrostem wydatków na media społecznościowe? Odpowiedź na to i inne nurtujące Was pytania poznacie w najnowszym wydaniu naszego podcastu!

Z tego odcinka dowiecie się:

  • Jakie firmy wchodzą w skład Eura7 i w czym się specjalizują?
  • Jakie jest najmłodsze „dziecko” grupy Eura7 i jakie inwestycje przed nami?
  • Jaka przyszłość czeka Wasz ulubiony podcast „Marketing ludzkim głosem”?
  • Jak COVID-19 wpłynął na rynek?
  • Na co zwraca uwagę współczesny konsument?
  • W jakim stopniu wybuch pandemii wpłynął na wybory konsumenckie?
  • Które branże przeżywają drugą młodość ze względu na pandemię?
  • W jakim tempie rozwija się biznes e-commerce?
  • Jak na skutek pandemii zmienia się statystyczny użytkownik internetu?
  • Czy rosnąca liczba użytkowników internetu ma wpływ na wzrost wydatków na media społecznościowe?
  • Jak pandemia wpłynęła na nasze nawyki zakupowe?
  • Czy COVID-19 sprzyja gamingowi?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.