Case Studies, Doświadczenia, Inspirujące Kampanie, Omówienia projektów, Public Relations, Reklama, Spoty reklamowe

Jak Góralki współpracowały z Jarońskim?

Jaroński to grafik i rysownik, który popularność zdobył za sprawą swojego fanpage na Facebooku, gdzie prezentuje zagadki – rebusy. Są one jedyne w swoim rodzaju i już zasłużyły sobie na własną nazwę – „Jaronizmy”. Polegają na niestandardowej interpretacji słów, do której kluczem ma być sugestywna grafika. Niech jednak tak prosty opis Jaronizmów Was nie zmyli – niekiedy dojście do tego, co autor miał na myśli, zajmuje nawet kilka minut. Nie da się dokładnie wyjaśnić fenomenu Jarońskiego – trzeba po prostu wejść na jego fanpage i na własne oczy przekonać się, jak kręte są ścieżki jego umysłu.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x