Facebook, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media

Jak pozbyć się spoilerów na Facebooku?

Niektórzy mówią, że spoilery urosły na przestrzeni ostatnich lat do rangi problemu pierwszego świata. Nie ma się co dziwić – w końcu są w stanie zepsuć całą zabawę z czytania książki czy oglądania serialu i odkrywania wszystkich tajemnic samemu.

Na Facebooku tym bardziej mało komu udaje się uniknąć tego rozczarowania, bo roi się on od opinii innych osób czy tematycznych memów. Na szczęście istnieje sposób, dzięki któremu można zostawić całą przyjemność grania, czytania czy oglądania tylko dla siebie i wyeliminować spoilery ze swojej tablicy. Trzeba jedynie zapamiętać, kto do tej pory podpadł ci najbardziej…

…znaleźć na swojej tablicy jakikolwiek spośród jego postów, rozwinąć opcje za pomocą trzech kropek w prawym górnym rogu i kliknąć „Wycisz na 30 dni” – najprawdopodobniej tyle czasu wystarczy, aby nadrobić to, o czym inni już rozmawiają.

Decyzję o tym, czyje posty chcemy wyciszyć, można również zatwierdzić i edytować w panelu dostępnym przy wyświetlaniu naszej tablicy. Po lewej stronie znajduje się zakładka „Aktualności”, którą – podobnie jak w przypadku pojedynczego posta – należy rozwinąć trzema kropkami, a następnie wybrać „Edytuj preferencje”. W tym miejscu mamy szersze pole do manewru i możemy zarządzać wieloma innymi ustawieniami dotyczącymi wyświetlania.

Warto pamiętać o takich opcjach, kiedy kolejny raz podczas przewijania postów przypadkowo zobaczymy coś, co miało pozostać dla nas nieodkryte jeszcze przez jakiś czas. Zamiast się złościć i rzucać laptopem o ścianę – wystarczy kilka kliknięć.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL