Artykuły, Doświadczenia, Najnowsze, Popularne, Przydatne narzędzia, Technologie

Jak zacząć nagrywać podcast? Porady techniczne

Chcesz zacząć nagrywać swój podcast, ale obawiasz się, że trzeba opanować obsługę wielkiego stołu z setką migających światełek i suwaków? Spokojnie… najlepiej zacząć od podstaw, które mogą okazać się absolutnie wystarczające.

Pierwsze kroki do nagrywania własnego podcastu

Nagrywanie podcastu najlepiej zacząć od kartki i ołówka. Zanim dojdziesz do etapu nagrywania swojego głosu, musisz odrobić kawał pracy domowej związanej z samą koncepcją. Pomoże Ci to rozwijać podcast i budować spójny program posiadający rzesze wiernych słuchaczy czego gorąco życzymy. Wróćmy jednak do kartki i ołówka. Na początku opisz w kilku zdaniach podcast, który chcesz nagrywać. Czego będzie dotyczył? Jak można go wstępnie zaszufladkować? Postaraj się jak najlepiej wyklarować formę, która chodzi Ci po głowie. Następnie zastanów się nad nazwą podcastu. Jeżeli nic nie przychodzi Ci do głowy, przejdź do następnego kroku, czyli wypisania tytułów i tematów pierwszych 10 odcinków. To zadanie pomoże Ci na początku stworzyć bazę tematów oraz zweryfikować założenia z zadania pierwszego. Gdy wypiszesz już pomysły na nadchodzące odcinki, wróć do nazwy i zaszalej. Nie martw się, jeśli nazwa przestanie Ci się podobać – nie będziesz pierwszą marką, która przeszła rebranding. W ostateczności możesz postawić śmiało na „Jan Kowalski przedstawia: moja pasja, o której mogę opowiadać godzinami”.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x