Nowinki techniczne, Reklama

Jakim zmianom ulegnie reklama internetowa?

Najnowsza analiza Interpublic wykazała, że inwestycje w reklamę w serwisach społecznościowych, portalach udostępniających filmy video i możliwość gry online, do 2009 roku mogą wzrosnąć nawet o 31%. Główny wpływ na to ma coraz większa liczba użytkowników korzystających z tego typu mediów oraz możliwość precyzyjnego określenia profilu ich odbiorców.

Według Interpublic najszybciej będzie rosło tempo wzrostu reklamy banerowej – w 2009 r. o może być nawet o 12% szybsze niż w 2007. Prawdopodobnie odbije się to na spowolnieniu rozwoju inwestycji w promocję w wyszukiwarkach.

W świetle danych Interpublic ciekawie prezentuje się wcześniejszy raport Outsell Inc.. Według danych tam zawartych, około 62% budżetów interaktywnych jest inwestowane w tworzenie zaawansowanych serwisów internetowych. – komentuje Łukasz Wołek, Managing Director agencji interaktywnej EURA 7.

Dane z obydwu raportów dowodzą, że reklamodawcy obecnie skupiają swoją uwagę na poszukiwaniu kanałów efektywnego dotarcia do określonych grup docelowych. Web 2.0 i zmiany w technologii tworzenia serwisów internetowych spowodowały, że maksymalne skoncentrowanie na indywidualnym odbiorcy jest obecnie dominującym trendem w rozwoju reklamy internetowej.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x