Case Studies, Hashlovers

#jedzjabłka i real-time marketing marki Marwit na Instagramie

marwit post 2

Narzędziem Hashlovers TURBO rozpoczęliśmy monitorowanie instagramowych tagów #jedzjablka i #jedzjabłka. Informacje o nowo dodawanych zdjęciach z tymi tagami przychodziły do nas na bieżąco. Nasi moderatorzy w imieniu marki Marwit bardzo często jako pierwsi lajkowali dane zdjęcie i komentowali, dzięki czemu obecność marki była wyraźna. W ciągu dwóch dni otrzymaliśmy ponad 700 powiadomień. Wybraliśmy 455 najbardziej wartościowych zdjęć, które zalajkowaliśmy i skomentowaliśmy.

W przeddzień ogłoszenia „jabłkowej krucjaty”, profil @marwitpl na Instagramie gromadził niecałe 400 followersów. Tydzień po akcji liczył ich już 719, co stanowi ponad 81% wzrost! Łączny zasięg informacji o marce szacowany jest na kilkaset tysięcy osób (łącznie z informacjami, które na temat akcji Marwitu pojawiły się w mediach).

Marwit1

Marwit6

Marwit9

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x