Case Studies, Hashlovers

#jedzjabłka i real-time marketing marki Marwit na Instagramie

Real-time marketing to realizowane w czasie rzeczywistym działania marketingowe nawiązujące do bieżących wydarzeń. Jedną z takich okazji była akcja społeczna #jedzjabłka, zachęcająca do jedzenia polskich jabłek. Polskie jabłka… soki jabłkowe… Marwit! Błyskawicznie podjęliśmy decyzję, aby do akcji przyłączyć obsługiwaną przez nas markę Marwit.

Marwit post

marwit post 2

Narzędziem Hashlovers TURBO rozpoczęliśmy monitorowanie instagramowych tagów #jedzjablka i #jedzjabłka. Informacje o nowo dodawanych zdjęciach z tymi tagami przychodziły do nas na bieżąco. Nasi moderatorzy w imieniu marki Marwit bardzo często jako pierwsi lajkowali dane zdjęcie i komentowali, dzięki czemu obecność marki była wyraźna. W ciągu dwóch dni otrzymaliśmy ponad 700 powiadomień. Wybraliśmy 455 najbardziej wartościowych zdjęć, które zalajkowaliśmy i skomentowaliśmy.

W przeddzień ogłoszenia „jabłkowej krucjaty”, profil @marwitpl na Instagramie gromadził niecałe 400 followersów. Tydzień po akcji liczył ich już 719, co stanowi ponad 81% wzrost! Łączny zasięg informacji o marce szacowany jest na kilkaset tysięcy osób (łącznie z informacjami, które na temat akcji Marwitu pojawiły się w mediach).

Marwit1

Marwit6

Marwit9

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL