Doświadczenia, Z życia firmy eura7

Jeszcze lepiej zrozumieć klienta

Współpraca z klientem to podstawowe zadanie każdej agencji, bez tego nie udałoby się przeprowadzić żadnego projektu, a mówiąc wprost: istnienie agencji nie miałoby żadnego sensu.

Zapytacie zapewne: co w tym odkrywczego? Nic. To fundament naszej działalności, na którym budujemy swoją renomę, wizerunek klienta, opieramy realizację celów. Coraz częściej jednak dochodzi na rynku agencyjnym do sytuacji, w których pracownicy agencji, realizując wiele projektów, coraz mniej czasu poświęcają na dodatkowy kontakt z klientem. Nie wykraczają poza niezbędną, codzienną relację.

– Inspirowani doświadczeniem ze szkoleniowych śniadań marketingowych Internet ASAP, które organizowaliśmy dla wszystkich zainteresowanych, proponujemy teraz spotkania dla konkretnego adresata. Tym razem nacisk kładziemy nie na potencjalnych klientów, z którymi moglibyśmy rozpocząć współpracę, a na tych, z którymi stale współdziałamy – mówi PR manager agencji Abanana Maks Michalczak.

– Mając to wszystko na uwadze, na pierwsze spotkanie z pracownikami agencji Abanana postanowiliśmy zaprosić Aleksandrę Kucałę, która pełni funkcję marketing managera IDC Polonia. Abyśmy mogli jeszcze lepiej dopasować strategię działań i spełnić oczekiwania tego i każdego klienta, musimy wzajemnie okazać otwartość i szczerość, podzielić się wiedzą. Dzięki temu sprostamy wyzwaniom, przed którymi stoją marki Verbena i Góralki – zaznacza Łukasz Wołek i dodaje: – Bardzo cieszy mnie odzew ze strony przedstawicieli marek, z którymi współpracujemy. Nie będę ukrywał, że ta oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem. Nasza agencja pracuje dla klienta, wspiera go, ma z nim wspólny cel, przypominam to tym, którzy wyznają zasadę, że w sprawach biznesu lepiej milczeć. Klient decyduje, ile informacji nam przekaże.

– My również przekazujemy zdobywaną od wielu lat praktyczną wiedzę, zapraszamy do postrzeganego za hermetyczny, choćby z powodu języka i wielu nieznanych ogółowi pojęć, świata marketingu. Na spotkaniu z IDC Polonia poruszyliśmy zagadnienia związane z PR-em oraz możliwości, jakie nam daje profesjonalna współpraca, gdy podstawą jest pełna wiedza o partnerze.  W związku z wprowadzeniem RODO zwróciliśmy również uwagę na najważniejsze kwestie, które się z tym łączą w trakcie działań z klientem, zwłaszcza że trzeba być uważnym nawet podczas konkursów dla konsumentów – kończy Michalczak.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL