Dobrze przeprowadzona kampania internetowa może przyczynić się do wzrostu sprzedaży i świadomości marki wśród klientów. Kampania on-line umożliwia dotarcie z przekazem marki do znacznie większej liczby uczestników z grupy docelowej. Może stanowić dodatkowy lub główny kanał komunikacji przy wprowadzaniu na rynek nowego produktu lub pomóc w re-pozycjonowaniu produktu. Doskonale sprawdza się w promocji marki. Każda realizowana przez nas kampania internetowa odpowiada strategii i polityce firmy, zaprojektowana jest tak, aby przynieść jej maksymalne korzyści. Poniżej przedstawiamy jak wygląda kampania internetowa w 5 krokach:

  • Tworzenie strony kampanii
  • Pozycjonowanie kampanii
  • Reklamy w wyszukiwarkach i portalach
  • Komunikowanie kampanii w social media
  • PR kampanii
  • Monitorowanie wyników, optymalizowanie i raportowanie kampanii
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL