Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie, Reklama, Spoty reklamowe

Kawa z sieciówki kontra kawiarnie hipsterskie

Dziennie na świecie wypija się około 2,25 miliarda filiżanek kawy. Trudno się dziwić – nie tylko dobrze smakuje, ale i pobudza. I ma dobroczynny wpływ na nasze zdrowie. O ile jej nie nadużywamy. Optymalna ilość filiżanek to do pięciu dziennie. Dzisiejsza kampania będzie właśnie o tym aromatycznym napoju. McCafe to sieć należąca do McDonalda. Jak zdobywa klientów? Reklamą, która uświadamia nam, ile zyskujemy korzystając z jej usług i oferty.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x