Abanana, Case Studies, Ciekawostki branżowe, Facebook, Media społecznościowe, Najnowsze, Omówienia projektów, Social media

Każdy dzień jest Dniem Ziemi. Zobacz kulisy konkursu Faber-Castell z okazji święta naszej planety!

22 kwietnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z tej okazji młodzi artyści mogli wykazać się talentem i zabarwić niezwykłe zwierzaki z brazylijskiego rezerwatu najwymyślniejszymi kolorami w ramach konkursu „Każdy dzień jest Dniem Ziemi”, zorganizowanego na zlecenie Faber-Castell przez agencję Abanana.

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu dowolną techniką grafiki z jednym z czterech zwierzaków na podstawie szablonów zamieszczonych w poście z informacją o rozpoczęciu akcji. Gotową pracę należało zgłosić poprzez zamieszczenie zdjęcia lub skanu pracy w formie komentarza pod postem konkursowym na stronie facebook.com/fabercastellpolska.

A teraz trochę liczb

Konkurs trwał od 20 kwietnia do 6 maja. W tym czasie uczestnicy przesłali ponad 160 prac. Czy to dużo? Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że w promocję tego konkretnego posta konkursowego zainwestowaliśmy jedynie 400 zł, a konkurs objął zasięgiem 34.552 użytkowników, zyskując aktywność w sumie 1.198 kliknięć, polubień, udostępnień i komentarzy i aż 160 zgłoszeń konkursowych, to wynik rewelacyjny! Jedno zgłoszenie konkursowe kosztowało nas zaledwie 2,5 zł!

Spośród nadesłanych prac wyłoniono jedną zwyciężczynię. Jej prace możecie zobaczyć poniżej! Otrzymała za nie zestaw produktów od firmy Faber-Castell. Prace dwóch innych uczestników wyróżniliśmy i wysłaliśmy im nagrody dodatkowe.

Światowy Dzień Ziemi jest doskonałą okazją na promowanie postaw proekologicznych w społeczeństwie. W ten sposób różne organizacje uświadamiają politykom i obywatelom, jak kruchy jest ekosystem planety ludzi. Na obchody składa się zwykle wiele wydarzeń organizowanych przez różnorodne instytucje. W tym roku swój wkład zaznaczył także Faber-Castell, organizując akcję, w trakcie której uczestnicy i fani mogli się przy okazji co nieco dowiedzieć o niezwykłych gatunkach zwierząt. Ciekawostką jest to, że te zwierzęta zamieszkują rezerwat w Brazylii, należący do organizatora konkursu i fundatora nagrody.

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL