Marka 4F, producent odzieży i sprzętu sportowego, od początku turnieju zachęcała swoich fanów do pokazania jak dopingują Biało-Czerwonych. Wystarczyło zrobić zdjęcie, wrzucić je na Instagram i otagować #kibicujez4F by wziąć udział w konkursie. Te najbardziej oryginalne i cieszące się największą popularnością wygrywały zakupowe bony oraz inne upominki.
Wraz z kolejnymi meczami wzrastała liczba konkursowych zgłoszeń. Jednak prawdziwa kulminacja nastąpiła w końcowej fazie turnieju, kiedy wkroczyliśmy do akcji z naszym narzędziem Hashlovers TURBO, pozwalającym na monitoring Instagramu w czasie rzeczywistym. Ustawiliśmy subskrypcję zbierającą wszystkie zdjęcia dodawane w obrębie łódzkiej Atlas Areny i katowickiego Spodka. Dodatkowo śledziliśmy również najpopularniejsze hashtagi mistrzostw: #fivb #teampoland i #FIVBMensWCH. Kiedy fani zaczęli dodawać zdjęcia, komunikowaliśmy się z nimi jako 4F, zachęcając do wzięcia udziału w konkursie. Efekt? W ciągu zaledwie 4 dni ilość zgłoszeń konkursowych wzrosła o ponad 200% (cały konkurs trwał 23 dni).
Warto zaznaczyć, że by wygenerować taką aktywność na Facebooku należałoby zainwestować kilkaset jeśli nie kilka tysięcy złotych w kampanię sponsorowaną. Śmiało można więc stwierdzić, że Hashlovers TURBO spisało się na złoty medal :)