Case Studies, Hashlovers

#Kibicujez4F, czyli ambush-marketing agencji Abanana dla marki 4F

Marka 4F, producent odzieży i sprzętu sportowego, od początku turnieju zachęcała swoich fanów do pokazania jak dopingują Biało-Czerwonych. Wystarczyło zrobić zdjęcie, wrzucić je na Instagram i otagować #kibicujez4F by wziąć udział w konkursie. Te najbardziej oryginalne i cieszące się największą popularnością wygrywały zakupowe bony oraz inne upominki.

Wraz z kolejnymi meczami wzrastała liczba konkursowych zgłoszeń. Jednak prawdziwa kulminacja nastąpiła w końcowej fazie turnieju, kiedy wkroczyliśmy do akcji z naszym narzędziem Hashlovers TURBO, pozwalającym na monitoring Instagramu w czasie rzeczywistym. Ustawiliśmy subskrypcję zbierającą wszystkie zdjęcia dodawane w obrębie łódzkiej Atlas Areny i katowickiego Spodka. Dodatkowo śledziliśmy również najpopularniejsze hashtagi mistrzostw: #fivb #teampoland i ‪#‎FIVBMensWCH. Kiedy fani zaczęli dodawać zdjęcia, komunikowaliśmy się z nimi jako 4F, zachęcając do wzięcia udziału w konkursie. Efekt? W ciągu zaledwie 4 dni ilość zgłoszeń konkursowych wzrosła o ponad 200% (cały konkurs trwał 23 dni).

4f

Warto zaznaczyć, że by wygenerować taką aktywność na Facebooku należałoby zainwestować kilkaset jeśli nie kilka tysięcy złotych w kampanię sponsorowaną. Śmiało można więc stwierdzić, że Hashlovers TURBO spisało się na złoty medal :)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x