– Wymagania klientów są coraz większe. Każdy chce wyróżnić się na tle innych, dlatego niezwykle ważne jest dokładne zbadanie potrzeb konsumentów. Inny stand trafi do młodego klienta, inny natomiast do starszego. Duża odpowiedzialność jest po stronie agencji, z którymi współpracujemy – zazwyczaj to one są głównymi zleceniodawcami i to współpraca z nimi owocuje materiałami, z których będzie zadowolony klient – mówi Aleksandra Kolatorska z POS Lab International – jednego z producentów materiałów wspierających sprzedaż. – Współpracę z firmą produkującą POS-y warto zacząć jak najwcześniej. To pozwoli na konsultacje w trakcie realizowania kampanii sprzedażowej. Często agencje mają już bardzo sprecyzowany wygląd materiału sprzedażowego, a czasami dobrze jest go stworzyć wspólnie z producentem. Zwłaszcza jeżeli oferuje on możliwość zaprojektowania materiału od samego początku oraz aktywnie włącza się w projektowanie. Ponieważ posiada duże doświadczenie, często może doradzić w odpowiedni sposób – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.
Cały artykuł przygotowany przez Łukasza Wołka można przeczytać na stronie OOH Magazine.