Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Nowinki techniczne, Przydatne narzędzia, Reklama

Kiedy zwykły stand już nie wystarcza

– Wymagania klientów są coraz większe. Każdy chce wyróżnić się na tle innych, dlatego niezwykle ważne jest dokładne zbadanie potrzeb konsumentów. Inny stand trafi do młodego klienta, inny natomiast do starszego. Duża odpowiedzialność jest po stronie agencji, z którymi współpracujemy – zazwyczaj to one są głównymi zleceniodawcami i to współpraca z nimi owocuje materiałami, z których będzie zadowolony klient – mówi Aleksandra Kolatorska z POS Lab International – jednego z producentów materiałów wspierających sprzedaż.  – Współpracę z firmą produkującą POS-y warto zacząć jak najwcześniej. To pozwoli na konsultacje w trakcie realizowania kampanii sprzedażowej. Często agencje mają już bardzo sprecyzowany wygląd materiału sprzedażowego, a czasami dobrze jest go stworzyć wspólnie z producentem. Zwłaszcza jeżeli oferuje on możliwość zaprojektowania materiału od samego początku oraz aktywnie włącza się w projektowanie. Ponieważ posiada duże doświadczenie, często może doradzić w odpowiedni sposób – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Cały artykuł przygotowany przez Łukasza Wołka można przeczytać  na stronie OOH Magazine.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x