Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Nowinki techniczne, Przydatne narzędzia, Reklama

Kiedy zwykły stand już nie wystarcza

Wyróżnienie się w sklepie, kiedy na półkach znajduje się mnóstwo podobnych produktów, wcale nie jest proste. Jak zatem dotrzeć do klienta? Zatrzymać go, skraść jego uwagę i wzbudzić zainteresowanie? Można zastosować promocje, jednak cena często nie gra głównej roli, a rabaty stały się codziennością. Potrzeba innych wyróżników, którymi mogą być w punkcie sprzedaży komunikaty ukazujące zalety produktu, miła hostessa zapraszająca do jego degustacji czy wykorzystanie POS-ów. To właśnie na tej trzeciej propozycji się dzisiaj skupimy.

– Wymagania klientów są coraz większe. Każdy chce wyróżnić się na tle innych, dlatego niezwykle ważne jest dokładne zbadanie potrzeb konsumentów. Inny stand trafi do młodego klienta, inny natomiast do starszego. Duża odpowiedzialność jest po stronie agencji, z którymi współpracujemy – zazwyczaj to one są głównymi zleceniodawcami i to współpraca z nimi owocuje materiałami, z których będzie zadowolony klient – mówi Aleksandra Kolatorska z POS Lab International – jednego z producentów materiałów wspierających sprzedaż.  – Współpracę z firmą produkującą POS-y warto zacząć jak najwcześniej. To pozwoli na konsultacje w trakcie realizowania kampanii sprzedażowej. Często agencje mają już bardzo sprecyzowany wygląd materiału sprzedażowego, a czasami dobrze jest go stworzyć wspólnie z producentem. Zwłaszcza jeżeli oferuje on możliwość zaprojektowania materiału od samego początku oraz aktywnie włącza się w projektowanie. Ponieważ posiada duże doświadczenie, często może doradzić w odpowiedni sposób – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Cały artykuł przygotowany przez Łukasza Wołka można przeczytać  na stronie OOH Magazine.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL