Case Studies, Omówienia projektów

Case study: serwis internetowy Klimt House

Klimt House to najnowsza inwestycja jednego z naszych partnerów – firmy Echo Investment. Na potrzeby internetowej promocji projektu stworzyliśmy serwis internetowy, kompleksowo prezentujący jego walory oraz koncepcję inspirowaną twórczością Gustava Klimta.

labber.pl

CEL: Odzwierciedlenie ultra ekskluzywnego charakteru apartamentów Klimt House.

Rozwiązanie: Cel udało się nam osiągnąć poprzez ekspozycję zalet inwestycji oraz nawiązania do twórczości Gustava Klimta w przygotowanych grafikach. Serwis internetowy www.klimthouse.pl został wyposażony w przyjazny dla użytkownika interfejs, znacznie ułatwiający poruszanie się po witrynie. Grafikę serwisu dobrano i wykonano pod kątem uwydatnienia głównych walorów Klimt House – elegancji, wyjątkowości, prestiżu. Dzięki tym zabiegom informacje o inwestycji zostały ukazane w atrakcyjny sposób, skłaniający potencjalnego klienta do bliższego poznania inwestycji.

Zaprezentowaliśmy przestrzeń mieszkalną apartamentów, wykorzystując fotograficzne panoramy 360 stopni! Zrealizowany serwis zapewnia użytkownikom możliwość zapoznania się z ofertą na różnych poziomach szczegółowości – zarówno całości budynku, jak i poszczególnych jego pięter, a nawet konkretnego mieszkania. Serwis Klimt House zawiera również nawigowalne rzuty mieszkań wraz z informacjami o ich położeniu, dostępności i powierzchni.

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– programowanie serwisu www,
– wykonanie spaceru 3D.

O Kliencie:
Deweloper Echo Investment S.A. to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL