Facebook daje możliwość bezpośredniego dotarcia do danej grupy docelowej. Konkursy przeprowadzane w obrębie największego portalu społecznościowego to idealna okazja na wypromowanie swojej marki. Odpowiednie zaprojektowanie oraz przeprowadzenie konkursu powoduje wzrost zainteresowania marką. Konkursy stanowią idealny element kampanii, pozwalają zbliżyć konsumentów do marki oraz poznać ich nawyki. Poprzez dedykowane aplikacje dajemy fanom narzędzie, dzięki któremu nie muszą opuszczać Facebooka aby uczestniczyć w konkursie.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL