Księga marki (Brand Book) – wewnętrzny dokument, który stanowi o wszystkich najważniejszych cechach marki. Tłumaczy jej historię, wyznacza kierunek działań, formuje jej wygląd i zachowanie. Księga marki jest niezwykle ważną częścią każdego przedsiębiorstwa/produktu, które wypracowało swoją unikalną tożsamość i chce podążać z nią w zgodzie. Może być również instrukcję zarówno dla nowych, jak i doświadczonych pracowników. Księga marki często mylona jest z Księgą znaku, która dotyczy wyłącznie Systemu Identyfikacji Wizualnej. Do elementów Brand Booka należą ponadto historia marki, jej wizja i misja, Tone of Voice i inne elementy brandingu.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL