Abanana, Doświadczenia, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Omówienia projektów, Top 5

Lawendowy Zakątek od teraz będzie cieszył mieszkańców… i pszczoły!

W pewien upalny czerwcowy dzień na skwerku przy Nowym Kleparzu w Krakowie można było zauważyć grupę ludzi przygotowanych do prac ogrodowych. To byliśmy my… pod szyldem Verbeny! A oto efekty naszej akcji:

Posadziliśmy 200 sadzonek lawendy, która teraz będzie cieszyła nie tylko oczy, ale i nosy mieszkańców Krakowa. Inspiracją do stworzenia Lawendowego Zakątka był nasz klient – marka Verbena, która jako silnie związana z naturą aktywnie uczestniczy też w dbaniu o środowisko. Nie tylko wzbogaciliśmy więc krajobraz miasta o piękną lawendę, ale też podarowaliśmy pszczołom żyjącym w Krakowie to, czego bardzo potrzebują. Rośliny, które sadziliśmy, są bowiem niezwykle miododajne, mamy więc nadzieję, że w tym miejscu te niezastąpione owady szybko się zadomowią.

Dlaczego akurat lawenda? Ponieważ Verbena do swojego asortymentu wprowadziła nowy smak cukierków – lawenda z borówkami! Marka, która zrzesza fanów natury i ziół, zdecydowała się je połączyć z owocami, w efekcie czego powstał jednocześnie orzeźwiający, słodko-kwaśny, borówkowy smak z wyczuwalnym unikalnym lawendowym aromatem. Tworzeniu Lawendowego Zakątka towarzyszyła więc akcja samplingowa, podczas której przechodnie mogli od razu spróbować nowości Verbeny.

Oprócz powyższych działań, w czerwcu przeprowadziliśmy też wysyłkę paczek z lawendowo-borówkowymi cukierkami do influencerek, co pomoże rozpowszechnić wieść o nowym smaku w Internecie. Jak widać, również im to nowe, niestandardowe połączenie przypadło do gustu!

Ponadto przygotowaliśmy jeszcze jedną niespodziankę – tym razem dla miłośników książek. W punktach odbioru księgarni internetowej Bonito przez kilka dni czekała na nich słodka – oczywiście lawendowo-borówkowa – niespodzianka, a także praktyczny dodatek, który przyda się podczas czytania. Mamy nadzieję, że polubicie ten smak tak samo jak my!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL