Nie trzeba być agencją reklamową, aby wiedzieć, że należy dbać o twórcze myślenie swoich pracowników. Obecnie kreatywność to cecha, która z powodzeniem konkuruje z pracowitością, stawiając rekrutujących nie raz przed trudnym wyborem – systematyczność czy pomysłowość. Pełen chaosu szał twórczy, charakterystyczny dla osób kreatywnych, bywa nieobliczalny ale przynosi firmie oryginalniejsze pomysły. Dlaczego? Bo nasz umysł jest absolutnie zaabsorbowany projektem i odcięty od codzienności, czyli przestawiony na zupełnie nowe tory.
Nasza agencja komunikacji marketingowej Abanana żyje z kreatywności. Nic dziwnego, że zastanawialiśmy się, w jaki sposób przyśpieszyć wprowadzanie się w fazę myślenia twórczego, na przykład na potrzeby przeprowadzenia firmowej burzy mózgów. Potrzebowaliśmy narzędzia, które oderwie nas od myślenia zadaniowego i błyskawicznie wprowadzi na szerokie wody kreatywności.
Wymyśliliśmy – bungabo! To aplikacja mobilna inspirowana budową cepa, która losuje trzy słowa lub krótkie frazy- przymiotnik, rzeczownik i miejsce. Kompilacja tych wyrazów jest punktem wyjścia do zabawy pobudzającej kreatywne myślenie.
Używając bungabo samemu, można na podstawie kolejnych wylosowanych zestawów wyobrażać sobie poszczególne scenki i całe historie. Grając ze znajomymi, to narzędzie pozwoli na wymyślanie opowieści, lub stanie się inspiracją do omawianego projektu. Co jeszcze można zrobić z przypadkowymi zestawami wyrazów? Wymyśl sam- let’s bungabo!
Aplikacja można pobrać za darmo w Google Play i App Store.
