Abanana, Ciekawostki branżowe, Top 5

Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Jak co roku Wirtualne Media zebrały opinie wśród menadżerów i prezesów czołowych agencji marketingowych.  Najważniejsze wydarzenia komentują dla Was przedstawiciele firm KamikazeDigital Hill, Ideo Force, K2 Digital Transformation, GoldenSubmarine, The Digitals, Novem,They.pl oraz, oczywiście, Eura7 i Abanana.

Jesteście ciekawi naszych ocen, spostrzeżeń, prognoz?  Zapraszamy zatem do lektury tekstu, który zamieszczony jest tutaj.

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.