Case Studies, Z przymrużeniem oka, Z życia firmy eura7

W jaki sposób komunikacja marketingowa przezwyciężyła kryzys medialny?

Ogłoszenie o płatny staż w agencji interaktywnej Eura7 to historia mistrzowskiej prowokacji, widma niebezpiecznego kryzysu i ostatecznie hollywoodzkiego zakończenia. Czy szum medialny był planowany lub, jak twierdzą niektórzy, opłacony? Sęk w tym, że nie. Prowokacja agencji to klasyczny viral i tym samym case study o jakim się marzy w polskim internecie!

turkawski-wolek-eura7

Ale po kolei. Agencja postanowiła ogłosić, że poszukuje osoby na płatny staż w charakterze new business managera.

Oferta pojawiła się na firmowym fanpage’u agencji i stronie Eura7.com oraz w formie reklamy na Facebooku. W promocję zainwestowano szaloną kwotę 14,35 USD, kierując ją do kobiet z Krakowa pomiędzy 22 a 27 rokiem życia, zainteresowanych public relations, marketingiem, social marketingiem i online advertisingiem.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x