W najnowszym odcinku Marketingu ludzkim głosem Maks Michalczak rozmawia z Moniką Serwińską, specjalistką PR i twórczynią treści w Grupie Eura7. Monika odpowiada za skuteczne kampanie marek takich jak Sokoliki Sokołów czy Skawa Wadowice, które z powodzeniem zaistniały w mediach społecznościowych.
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji
specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.
Używamy plików cookies w celach analitycznych i marketingowych. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były
zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą
polityką prywatności.
Więcej o plikach cookies znajdziesz na stronie
wszystkoociasteczkach.pl.