– Dzięki temu, że współpraca ze Śnieżką trwa już 5 lat i zaliczamy ją do bardzo udanych, wsparliśmy naszego klienta w kolejnym przedsięwzięciu, którym jest promocja produktów do samodzielnego ozdabiania gadżetów domowych. Co ważne w tym wypadku, klienta będą wspierali najlepsi polscy blogerzy, którzy będą zdradzali tajniki na realizację ciekawych rozwiązań do własnego domu. Każdy z nich pokaże, w jaki sposób zrealizował kilka przedmiotów z użyciem nowych farb Śnieżki – mówi Tomasz Skrabalak, managing director agencji Eura7.
Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!
Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!
Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.