Omówienia projektów, Technologie, Wewnętrzne, WWW, Z życia firmy eura7

Moje Deko, czyli nowość od Śnieżki i Eura7

Wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, gdzie coraz większą rolę odgrywają rzeczy robione własnoręcznie, marka Śnieżka wraz z agencją Eura7 stworzyła dedykowany landing page. Jego celem jest promocja produktów, które posłużą do wyrobów niezwykłych przedmiotów. Oprócz opisów farb czy pędzli, które ułatwią pracę rękodzielnikom, na stronie znajdą się także instrukcje jak krok po kroku wykonać tacę pod zimne napoje czy oryginalną półkę z ramką.

– Dzięki temu, że współpraca ze Śnieżką trwa już 5 lat i zaliczamy ją do bardzo udanych, wsparliśmy naszego klienta w kolejnym przedsięwzięciu, którym jest promocja produktów do samodzielnego ozdabiania gadżetów domowych. Co ważne w tym wypadku, klienta będą wspierali najlepsi polscy blogerzy, którzy będą zdradzali tajniki na realizację ciekawych rozwiązań do własnego domu. Każdy z nich pokaże, w jaki sposób zrealizował kilka przedmiotów z użyciem nowych farb Śnieżki – mówi Tomasz Skrabalak, managing director agencji Eura7.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.