Media społecznościowe, Najnowsze

Nadchodzi pogromca Instagrama, czyli bannedhashtags.com

Bannedhashtags.com to aplikacja, która została stworzona przez Polaków i jest odpowiedzią na odwieczny problem blokowania przez Instagram wybranych hasztagów.

Pewnie nie musimy Wam tłumaczyć, ale przypomnijmy: hasztagi umożliwiają grupowanie wiadomości, wyszukują – w tym przypadku –  zdjęcia, w których zawarto dany hasztag.

Co sprawia, że niektóre hasztagi zostają na Instagramie zablokowane i trafiają na czarną listę? Przede wszystkim treści sprzeczne z regulaminem, na przykład +18. Blokowane są też te hasztagi, które generują… duży zasięg użytkownikom kont, choć twórcy amerykańskiej aplikacji nie przyznają tego oficjalnie.

Dlaczego? Odpowiedź jest i prosta, i oczywista: Instagram zmierza do tego, aby użytkownicy płacili za reklamy, które pozwalają na zwiększenie zaangażowania i sprzedaży. Nie chce oddać pola najpopularniejszym hasztagom, które samoistnie zaczynają działać niczym marketingowy rywal.

Zaciekawieni postanowiliśmy sami przetestować listę hasztagów i sprawdzić, czy narzędzie rzeczywiście działa. Okazało się, że tak, typuje ze 100% dokładnością zablokowane tagi z dowolnej listy. Efekt? Strona sprawdza Wasze hasztagi, wyklucza te, które są zablokowane, i wyświetla gotową paczkę działających pewniaków, których można użyć na Instagramie.

Istotne jest to, że hasztagi trzeba dodawać w jednej linii oddzielone spacją. Wtedy aplikacja poprawnie sprawdzi przygotowane przez nas propozycje.

Jeśli jeszcze jej nie testowaliście, to zapraszamy do sprawdzenia pod adresem bannedhashtags.com.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.