Case Studies, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Nowinki techniczne, Przydatne narzędzia, Public Relations

Niezbędnik marketingowca: Monitori – jak śledzić konkurencję?

Zaczynamy nasz nowy cykl polegający na dzieleniu się z Wami narzędziami, które każdy marketingowiec powinien znać. Zaczniemy od czegoś bardzo prostego, jednak świetnie usprawniającego pracę, np. pijarowcom. Mowa tu o Monitori, czyli narzędziu, które służy monitorowaniu pewnych fraz zarówno w Internecie, jak i w Social Mediach. Należy podkreślić, że jest to polski produkt, świetnie sprzedający się na całym świecie.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x