Doświadczenia, Najnowsze, Nofsza

Nofsza i Chwastox startują z wielką loterią

Spółka Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe poprowadzi loterię dla marki Chwastox, należącej do Ciech Sarzyna S.A.

Loteria skierowana jest do klientów marki, którzy kupią jeden z produktów Chwastox biorących udział w promocji. Na uczestników czekają tysiące nagród z oferty producenta, można je wygrać każdego dnia poprzez specjalną e-ZDRAPKĘ. Dla osób wolących tradycyjną metodę zgłoszeń przygotowana została bramka SMS. W puli nagród w drodze losowania przyznawane są także smartbandy, iPhony 13, Thermomixy TM6. Nagrodą główną jest 20 000 PLN w gotówce.

Chwastox to najbardziej rozpoznawalna marka wśród producentów środków ochrony roślin. Towarzyszy polskim rolnikom od kilkudziesięciu lat i nadal doskonale spełnia swoje zadania. Dzięki ciągłemu rozwojowi marki możliwe jest zwalczanie chwastów we wszystkich głównych gatunkach zbóż.

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za koncepcję loterii z atrakcyjnym modułem gry w e-ZDRAPKĘ i kompleksową organizację prawną loterii, Eura7 za techniczne wdrożenie. Zgłoszenia odbywają się na www.loteriachwastox.pl od 1 marca do 31 maja 2022.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL