Najnowsze, Nofsza

Nofsza i Tarnowskie Góry rozlosują auto wśród mieszkańców

Miasto Tarnowskie Góry oraz spółka Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, ogłaszają start loterii promocyjnej „PIT w Tarnowskich Górach!”

Osoby, które wezmą udział w loterii, mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Są to Fiat Panda serii 4, dwie konsole XboX Series X, trzy hulajnogi elektryczne Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2, cztery smartfony SAMSUNG Galaxy M52 oraz pięć kart podarunkowych do parku wodnego w Tarnowskich Górach o wartości 500 zł.

Udział w loterii może wziąć pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terenie gminy Tarnowskie Góry, która złożyła deklarację podatkową PIT za 2021 rok w Urzędzie Skarbowym w Tarnowskich Górach znajdującym się przy ul. Opolskiej 23, tj. wskazała w deklaracji podatkowej PIT gminę Tarnowskie Góry jako miejsce zamieszkania. Loteria dotyczy tych, którzy rozliczają się tutaj od lat oraz tych, którzy zrobią to po raz pierwszy.

Przyjmowanie zgłoszeń w loterii trwa od 9 maja 2022 roku do 23 maja 2022 za pośrednictwem strony internetowej www.rozliczpitwtg.pl, natomiast losowanie nagród odbędzie się we wtorek 31 maja 2022 roku.

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za formalną organizację loterii, opracowanie jej mechanizmu, oraz zakup i wydanie nagród, Eura7 za kreację graficzną i wdrożenie techniczne strony internetowej.

Oferty pracy w marketingu można znaleźć na stronie Jooble.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x