Doświadczenia, Eura7, Popularne, Top 5

Nowe szaty Galerii Victoria dzięki Eura7

Eura7 Sp. z o.o. z Krakowa stworzyła nową stronę internetową dla wałbrzyskiej Galerii Victoria, która w rejonie Sudetów jest pierwszym i największym centrum handlowo-usługowo-rozrywkowym mieszczącym ponad 100 sklepów.

Strona internetowa Galerii Victoria w nowej odsłonie ma wiele walorów: widoczne jest silne nawiązanie kolorystycznie do logo galerii, zmianie uległa architektura strony, a wszystkie informacje przedstawione są w bardziej przejrzysty, nowoczesny i łatwo dostępny dla użytkowników sposób.

“Klienci znajdą na stronie nie tylko najnowsze aktualności i promocje, ale także informacje o ofertach pracy, które można edytować w prosty i szybki sposób, optymalizując dzięki temu czas pracy osób zarządzających treściami” – wyjaśnia Bartłomiej Dziedzic, Junior Project Manager Eura7 Sp. z o.o. “Klientom udostępniono także nieskomplikowany w obsłudze plan centrum handlowego z możliwością prostej nawigacji, również na urządzeniach mobilnych” – dodaje.

“Nowoczesna, łatwa w odbiorze forma, połączona z wizualizacją, która nas wyróżni – to podstawowe cele, które wyznaczyliśmy agencji Eura7. Doświadczenie, ale też zrozumienie naszych oczekiwań przez zespół profesjonalistów, z którymi współpracowaliśmy, spowodowały, że końcowy efekt cieszy nie tylko nas, ale i klientów galerii” – twierdzi Marcin Chwiałkowski, Marketing Manager Galerii Victoria.

Galeria została zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności, jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum Wałbrzycha. Zgodnie z hasłem promocyjnym: “Moja, Twoja, Nasza” centrum handlowe przygotowano dla mieszkańców Wałbrzycha i regionu. Projekt obejmuje także:

– ogólnodostępny amfiteatr, w którym latem organizowane będą plenerowe koncerty,

– pierwszy w Wałbrzychu Food Court (część gastronomiczna) z licznymi restauracjami i kawiarniami,

– plac zabaw i rozrywki dla dzieci “Kinderplaneta”.

Całkowita powierzchnia centrum handlowego wynosi około 80 tysięcy m², a powierzchnia najmu to 43 tysiące m². Dla klientów zmotoryzowanych przygotowano 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL