Za nami pierwsze szkoleniowe śniadanie marketingowe z cyklu Internet ASAP. Odbyło się w Nowym Sączu w hotelu Ibis Style.  Pierwsza konferencja organizowana w tym mieście przez agencję Abanana, pod hasłem „Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko”, wzbudziła zainteresowanie wielu osób.

Na wydarzeniu w charakterze uczestników pojawili się przedstawiciele biznesu – firm dużych i małych, by zgłębić tajniki marketingu i poszerzyć praktyczną wiedzę z tego zakresu. Jako że dziedzina jest rozległa, oparta na badaniach i mocno osadzona w realiach rynkowych, edukacji zainteresowanych podjęło się kilku prelegentów:

  • Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, zapoznał uczestników z  ideą Facebooka oraz  Instagrama, a także wyjaśnił, co zrobić, aby prowadzona z klientami komunikacja była skuteczna;
  • Hubert Wydrych z Head of Product Unamo Social Media omówił zagadnienia monitoringu Internetu, wskazał możliwości śledzenia w serwisach społecznościowych nie tylko własnych poczynań, ale także potencjalnych klientów i konkurencji;
  • Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory, przedstawili korzyści płynące z organizacji eventów oraz stosowania narzędzi, jakie można wykorzystać do zbierania danych na koncertach, konferencjach i innych wydarzeniach gromadzących licznych odbiorców działań firm.

Zorganizowanie Internet ASAP w Nowym Sączu było dobrym posunięciem ze względu na brak podobnych wydarzeń w tym mieście, co przełożyło się na zainteresowanie naszą konferencją takich firm jak Fakro, Newag, Szubryt itd. Mamy nadzieję, że następne edycje będą równie mocno angażujące – powiedział po zakończonej prelekcji Łukasz Wołek. – Świetne było to, że podczas panelu dyskusyjnego wiele osób włączało się do rozmowy – to zawsze buduje prelegenta, jak widzi, że uczestnicy słuchali go i mogą się podzielić spostrzeżeniami. Często jest to sposób na zebranie feedbacku – dodał Hubert Wydrych. – Cieszymy się, że zaangażowaliśmy się w tę edycję Internet ASAP. Konferencje dla marketingowców powinny się odbywać także w mniejszych miastach, aby tamtejsi specjaliści nie musieli podróżować po całym kraju – zauważyli prelegenci zajmujący się eventami – Jakub Kozioł i Andrzej Targosz.

Po spotkaniu wśród uczestników przeprowadzono ankietę ewaluacyjną. Za największe zalety konferencji uznano: interesującą tematykę, lokalizację spotkania, innowacyjne rozwiązania i chęć oraz możliwość wymiany doświadczeń.

Następne spotkania już 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach. Więcej informacji: www.eura7.click/sniadanie9.

Oceń artykuł:

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym, lub szukasz agencji od komunikacji marketingowej, skontaktuj się z nami:

inst_150 Łukasz Wołek - CEO / Managing Director
mobile: +48 600 004 680
e-mail:


trackback

Dodaj komentarz

Pola wymagane

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.
bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.