Nastrojowy teaser zamieszczony w serwisie YouTube miał intrygować odbiorcę i ukazywać Lusette jako obietnicę niezwykłego przeżycia.
W serwisie Instagram zadziałaliśmy równie tajemniczo. Zdjęcia pojawiające się na profilu tworzyły stopniowo kafelkową grafikę, która z czasem złożyła się w całościową prezentację produktu. Oczywiście została zachowana smakowita stylistyka towarzysząca całej kampanii.
9 lutego wraz z rozpoczęciem ATL-owej kampanii Lusette wystartował konkurs dla konsumentów. Nagrodami są złote iPhone’y 6 o pojemności 16GB, bony na biżuterię W.KRUK o wartości 1000 złotych oraz zestawy wafelków. Ponadto w sieci kin Cinema City w ramach cyklu Ladies Night odbędzie się wyjątkowa premiera filmowa połączona z samplingiem wafelków. Spot reklamujący wafelki Lusette będzie można zobaczyć w telewizji, na VOD i w serwisie Youtube.
Agencja Abanana Advertising odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii internetowej, koordynację prac i kompleksową obsługę konkursu. Do zadań agencji należało również opracowanie reklamy prasowej, graficzne przygotowanie ulotek oraz materiałów POS.