Facebook, Omówienia projektów, Reklama

Odkrywamy smak fantazji z Lusette!

Nastrojowy teaser zamieszczony w serwisie YouTube miał intrygować odbiorcę i ukazywać Lusette jako obietnicę niezwykłego przeżycia.

W serwisie Instagram zadziałaliśmy równie tajemniczo. Zdjęcia pojawiające się na profilu tworzyły stopniowo kafelkową grafikę, która z czasem złożyła się w całościową prezentację produktu. Oczywiście została zachowana smakowita stylistyka towarzysząca całej kampanii.

9 lutego wraz z rozpoczęciem ATL-owej kampanii Lusette wystartował konkurs dla konsumentów. Nagrodami są złote iPhone’y 6 o pojemności 16GB, bony na biżuterię W.KRUK o wartości 1000 złotych oraz zestawy wafelków. Ponadto w sieci kin Cinema City w ramach cyklu Ladies Night odbędzie się wyjątkowa premiera filmowa połączona z samplingiem wafelków. Spot reklamujący wafelki Lusette będzie można zobaczyć w telewizji, na VOD i w serwisie Youtube.

Agencja Abanana Advertising odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii internetowej, koordynację prac i kompleksową obsługę konkursu. Do zadań agencji należało również opracowanie reklamy prasowej, graficzne przygotowanie ulotek oraz materiałów POS.

2

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x