Facebook, Omówienia projektów, Reklama

Odkrywamy smak fantazji z Lusette!

W tym tygodniu wystartowaliśmy z akcją promocyjną nowych wafelków premium – Lusette. Kampania poprzedzona była działaniami teaserowymi, prowadzonymi w trzech serwisach społecznościowych: Facebooku, Instagramie i YouTube. Przekaz był utrzymany w klimacie elegancji i tajemnicy, miał za zadanie wzbudzić zainteresowanie produktem, jednak bez ujawniania szczegółów na jego temat.

Działania na Facebooku były zatem skupione na stworzeniu onirycznego i baśniowego klimatu wokół Lusette. Udało się to osiągnąć dzięki wyjątkowym grafikom i treści, która nawiązywała do uczuć, wyobraźni i fantazji:

1

Nastrojowy teaser zamieszczony w serwisie YouTube miał intrygować odbiorcę i ukazywać Lusette jako obietnicę niezwykłego przeżycia.

W serwisie Instagram zadziałaliśmy równie tajemniczo. Zdjęcia pojawiające się na profilu tworzyły stopniowo kafelkową grafikę, która z czasem złożyła się w całościową prezentację produktu. Oczywiście została zachowana smakowita stylistyka towarzysząca całej kampanii.

9 lutego wraz z rozpoczęciem ATL-owej kampanii Lusette wystartował konkurs dla konsumentów. Nagrodami są złote iPhone’y 6 o pojemności 16GB, bony na biżuterię W.KRUK o wartości 1000 złotych oraz zestawy wafelków. Ponadto w sieci kin Cinema City w ramach cyklu Ladies Night odbędzie się wyjątkowa premiera filmowa połączona z samplingiem wafelków. Spot reklamujący wafelki Lusette będzie można zobaczyć w telewizji, na VOD i w serwisie Youtube.

Agencja Abanana Advertising odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii internetowej, koordynację prac i kompleksową obsługę konkursu. Do zadań agencji należało również opracowanie reklamy prasowej, graficzne przygotowanie ulotek oraz materiałów POS.

2

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL