Abanana, labber.pl - ogólne, Top 5, Z życia firmy eura7

Oto i on: Labber.pl w wersji 2.0!

Niedawno zapowiadaliśmy, że nasz firmowy blog – Labber.pl zmieni się nie do poznania. Dziś mamy tę niezwykłą przyjemność, że możemy powiedzieć głośno: Jest, Labber.pl w wersji 2.0!

– Przez prawie 10 lat…, tak, w grudniu to będzie już 10 lat, opublikowaliśmy dla Was ponad 600 ciekawych artykułów, w których dzieliliśmy się doświadczeniem, nowościami, a przede wszystkim wiedzą, inspirowaliśmy Was. Od dziś działamy ze zdwojoną siłą, tworząc treści do sześciu działów tematycznych, a wszystko w nowoczesnej oprawie graficznej – wspomina i zarazem informuje z satysfakcją CEO Eura7 i Abanana, Łukasz Wołek.

Co znajdziecie na naszym blogu? – Przede wszystkim wiadomości z branży przydatne każdemu, kto pracuje w marketingu, zarówno w agencji interaktywnej, jak i po stronie klienta. Do tego mnóstwo nowinek, które obecnie są popularne w Polsce i Europie, ale także te aktualnie podbijające rynek amerykański. Jak przystało na prawdziwe laboratorium: testujemy i oceniamy dane rozwiązania, a najlepsze dla nas i naszych klientów adaptujemy i wdrażamy w życie – dodaje Maks Michalczak, PR Manager Eura7 i Abanana.

– Ponieważ wiedzą dzielimy się także w mediach branżowych, to Labber.pl będzie też w pewnym stopniu platformą pośrednią, dzięki której czytelnikowi nie umkną treści tworzone przez nas dla innych mediów – kontynuuje.

Na Labber.pl nie zabraknie również opisów kampanii reklamowych z całego świata oraz narzędzi marketingowych – sami z nich korzystamy i wiemy, jakie są ich plusy i minusy. Oczywiście polecamy te najlepsze, które wspomogą Wasze działania i są gwarancją sukcesu! Przejdziemy wspólnie przez najnowsze rozwiązania technologiczne oraz przez świat PR, który zawsze jest pełen wyzwań, konkurencji i wizerunkowych pułapek. Warto zatem śledzić na bieżąco tę skomplikowaną sieć publicznych relacji i narzędzia komunikacji, bez których współcześnie… nie istniejemy.

Zapraszamy do lektury! Jest co czytać i oglądać!

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL