Ciekawostki branżowe, labber.pl - ogólne, Najnowsze, Nowinki techniczne, Technologie

Papieski hackathon

Iść z duchem czasu trzeba. Wiemy o tym my, wiecie Wy i wie Watykan, który postanowił zorganizować pierwszy w swojej historii hackathon. Na czele inicjatywy stanęli o. Eric Salobir, o. Philip Larrey oraz Jakub Florkiewicz. Przełomowe dla Watykanu wydarzenie rozpocznie się już jutro.

Idea i inicjatywa

Organizatorzy stawiają nacisk na dialog pomiędzy różnorodnymi środowiskami. W duchu tej myśli, do udziału zaproszono osoby o różnych kierunkach wykształcenia, wyznaniach i pochodzeniu etnicznym. W rozmowach z dziennikarzami o. Eric Salobir podkreślał wielokrotnie (przy innych okazjach), że pragnie większego przepływu myśli i idei pomiędzy światem technicznym i humanistami.

Blisko 120 uczestników będzie pracowało przez 36 godzin, biorąc na tapetę tematy takie jak: integracja społeczna, dialog międzywyznaniowy oraz kwestie związane z migracją i uchodźcami.

Dialog

Ojciec Eric Salobir, zapytany przez magazyn The Next Web o wymiar marketingowy tej akcji, śmieje się. „Nie mamy czasu i środków na marketing, tak się tego nie robi. Chcemy być przydatni, dlatego wybraliśmy takie, a nie inne problemy do rozwiązania”. Do akcji włączyli się również giganci branżowi, tacy jak Google czy Microsoft.

Nie sposób nie trzymać kciuków za tę inicjatywę i gorąco liczyć na jej faktyczny oddźwięk. W końcu ma szansę rezonować nie tylko wśród środowisk religijnych i akademickich, ale również pośród innych organizacji, które mogą rozwinąć skrzydła dzięki technologii. Niech VHack będzie dla nich dobrym przykładem!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL