Ciekawostki branżowe, labber.pl - ogólne, Najnowsze, Nowinki techniczne, Technologie

Papieski hackathon

Iść z duchem czasu trzeba. Wiemy o tym my, wiecie Wy i wie Watykan, który postanowił zorganizować pierwszy w swojej historii hackathon. Na czele inicjatywy stanęli o. Eric Salobir, o. Philip Larrey oraz Jakub Florkiewicz. Przełomowe dla Watykanu wydarzenie rozpocznie się już jutro.

Idea i inicjatywa

Organizatorzy stawiają nacisk na dialog pomiędzy różnorodnymi środowiskami. W duchu tej myśli, do udziału zaproszono osoby o różnych kierunkach wykształcenia, wyznaniach i pochodzeniu etnicznym. W rozmowach z dziennikarzami o. Eric Salobir podkreślał wielokrotnie (przy innych okazjach), że pragnie większego przepływu myśli i idei pomiędzy światem technicznym i humanistami.

Blisko 120 uczestników będzie pracowało przez 36 godzin, biorąc na tapetę tematy takie jak: integracja społeczna, dialog międzywyznaniowy oraz kwestie związane z migracją i uchodźcami.

Dialog

Ojciec Eric Salobir, zapytany przez magazyn The Next Web o wymiar marketingowy tej akcji, śmieje się. „Nie mamy czasu i środków na marketing, tak się tego nie robi. Chcemy być przydatni, dlatego wybraliśmy takie, a nie inne problemy do rozwiązania”. Do akcji włączyli się również giganci branżowi, tacy jak Google czy Microsoft.

Nie sposób nie trzymać kciuków za tę inicjatywę i gorąco liczyć na jej faktyczny oddźwięk. W końcu ma szansę rezonować nie tylko wśród środowisk religijnych i akademickich, ale również pośród innych organizacji, które mogą rozwinąć skrzydła dzięki technologii. Niech VHack będzie dla nich dobrym przykładem!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x