Eura7, Popularne, Top 5, WWW

Poznaj 13 faktów o e-commerce w 2018 roku

W ubiegłym roku e-commerce, czyli handel elektroniczny odnotował sprzedaż rzędu 2,3 ​​biliona USD. Według prognoz internetowego portalu statystycznego zajmującego się badaniami rynku (Statista) w roku 2021 ma wynieść już 4,5 biliona tylko w USA. W Stanach Zjednoczonych e-commerce stanowi prawie 10% sprzedaży detalicznej, a liczba ta ma wzrastać o prawie 15% rocznie.

W przypadku zakupów za pośrednictwem Internetu mamy do czynienia z bardzo dokładną bazą danych. Ruch w Internecie jest monitorowany – począwszy od optymalnych czasów zaangażowania, przez polubienia, reakcje, współczynniki kliknięć, na danych demograficznych kończąc. Nic dziwnego, że wszystkie te informacje generują ogromną liczbę statystyk e-commerce, które można wykorzystać do rozwoju firmy.

Zatem poznaj z nami dzięki raportowi Statista 13 faktów o e-commerce w 2018 roku:

  1. 38% osób opuści stronę internetową sprzedawcy, jeśli uzna ją za nieatrakcyjną.
  2. 55% kupujących online przekazuje opinię znajomym i rodzinie, gdy są niezadowoleni z produktu lub firmy.
  3. Utrudniona procedura zwrotów zniechęca aż 80% potencjalnych nabywców.
  4. Ponad trzy czwarte kupujących online chciałoby, aby ich zamówienia zostały wysłane tego samego dnia.
  5. Millenialsi stanowią teraz 54% klientów zaopatrujących się online.
  6. Kupujący wielokanałowo wydają trzy razy więcej niż kupujący w jednym “miejscu”.
  7. 72% klientów zwraca nie więcej niż 10% zakupów.
  8. Wyszukiwanie aktywowane obrazem i głosem do 2020 roku może stanowić 50%.
  9. Przewiduje się, że do 2021 r. marki o wczesnej aktywności, zmieniające swoje witryny internetowe w celu obsługi wyszukiwania wizualnego i głosowego, zwiększą przychody z handlu cyfrowego o 30%.
  10. Handel mobilny w 2017 roku osiągnął przychody w wysokości 700 miliardów USD , co stanowi ponad 300% wzrost w ciągu ostatnich czterech lat.
  11. Nabywcy ze Stanów Zjednoczonych wydali 5 miliardów USD online w czarny piątek 2017 roku.
  12. Amerykanie przeznaczają 64% swojego budżetu na zakupy w sklepie, a 36% w Internecie.
  13. Z badań wynika, że 40% millenialsów skorzystało z wyszukiwania głosowego przed dokonaniem zakupu przez Internet. 20% wyszukiwań Google na komórkach to głos.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL