Internet ASAP, Najnowsze

Przed nami czwarty Marketing Fuck-up Festival – czekamy na Wasze historie!

Już 18 czerwca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz czwarty Internet ASAP open oraz Marketing Fuck-up Festival. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7

Pracujesz w reklamie i marketingu? A może odpowiadasz za komunikację w social mediach lub public relations? Jeśli chcesz się podzielić swoją wpadką, a zarazem powiedzieć o wnioskach płynących z niej dla Ciebie i wszystkich uczestników Internet ASAP open, to organizatorzy wydarzenia dają taką możliwość.

Pomysłodawcą panelu dla młodych adeptów marketingu w formie otwartej jest Piotr Golczyk – autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? Marketing Fuck-up Festival to przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy tego spotkania. Hasło Marketing Fuck-up Festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w Marketing Fuck-up Festival? Wystarczy wysłać swoją historię na mail: maks.michalczak@abanana.pl, wpisując w tytule maila: Oto moje fuck-up story.

Organizatorzy na zgłoszenia czekają do poniedziałku 17 czerwca. Z przesłanych historii wybiorą te najbardziej interesujące i zaproszą autorów na scenę. W przypadku dużej liczby zgłoszeń decyduje zasada: kto pierwszy, ten lepszy!

Uwaga: jeśli macie w zanadrzu wartościowy przykład, a z jakichś powodów, choćby z wrodzonej nieśmiałości lub chęci pozostania anonimowym, wolelibyście nie stawać przed zebranym gremium, prowadzący Was zastąpi.   

Zapraszamy do udziału!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x