Hashlovers, Instagram, Nowinki techniczne, Przydatne narzędzia, Reklama

Reklama na Instagramie

Do tej pory Instagram nie wprowadził ogólnodostępnego narzędzia reklamowego. Istnieją jednak alternatywne formy pozyskiwania followersów. Jedną z nich jest real-time marketing z wykorzystaniem naszego narzędzia #hashlovers.

reklama na Instagramie

Co to jest #hashlovers?

#hashlovers to bezpłatne narzędzie wysyłające powiadomienia o wybranych zdjęciach, które użytkownicy Instagramu publikują w czasie rzeczywistym na swoich profilach. Dzięki odpowiedniej kategoryzacji, możemy dotrzeć do interesującej nas osoby i rozpocząć z nią rozmowę jako marka. Działa to jak swoista reklama wyświetlana na Instagramie.

Jak zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie?

Przygotowaliśmy usługę kontekstowego real-time marketingu, dzięki któremu marka zyskuje nowych followersów i na długo zapada w ich pamięci. Jeżeli Instagram prześle nam powiadomienie, że pojawiło się zdjęcie spełniające nasza założenia (np. zawiera hashtag lub opublikowane jest w określonej lokalizacji), nasz moderator odpowiednio je skomentuje, polubi i w imieniu marki zacznie obserwować tego użytkownika. W większości przypadków użytkownicy odwdzięczają się polubieniem profilu marki.

Czy to działa? Zobacz jeden przykład:

Ile kosztuje usługa pozyskiwania obserwujących na Instagramie?

Pakiety reklamowe real-time marketingu #hashlovers zawierają: polubienie zdjęcia, skomentowanie i zaobserwowanie użytkownika. W zależności od zapotrzebowania opcje kosztorysu zawierają od 200 do 2000 takich pakietów miesięcznie. Pełna oferta dostępna jest na stronie http://bit.ly/Hashlovers001 

pobierzcennik

PS. Pierwsze formaty reklamowe Instagram uruchomił już w 2013 roku, jednak tylko i wyłącznie dla firm „już będących cennymi członkami Instagramowej społeczności”. Wśród nich znalazły się marki takie jak Adidas, Ben & Jerry’s, Burberry, General Electric, Lexus, czy Levi’s. Jednak nie ma żadnej informacji o terminie wprowadzenia tych formatów na rynek Polski.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL