Ciekawostki branżowe, Internet ASAP, Przydatne narzędzia, Public Relations, Reklama, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

Śniadania Internet ASAP w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach

Jak zwiększyć zasięg w social media, na Facebooku i Instagramie, jak zdobyć zaangażowanie użytkowników? Co należy robić, żeby poznać swoich dotychczasowych oraz przyszłych konsumentów? Jak eventy pomagają w budowaniu marki? Tego dowiemy się już na przełomie maja i czerwca.

Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone tym zagadnieniom, odbędą się 24 maja w Nowym Sączu, 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach.

Planowana tematyka spotkań:

Prowadzenie skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;

Poznaj swoich dotychczasowych i przyszłych konsumentów – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;

Jak eventy pomagają w budowaniu marki – prelegenci: Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory.

Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty. Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.

Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x